Full rulle

En dag till med full rulle sen ska jag ta det lite lugnt! Känns skönt att ha planerat in allt från mat och hushållsarbete, till träning! Blir lättare att inte göra en massa annat då! Allt på listan har blivit gjort både måndag och tisdag!

Idag behövs kylen och frysen fyllas på! Det ekar verkligen tomt där just nu. Är en sen handling för veckan, men så blir det ibland. Nästa veckas matsedel ska planeras och inhandlas till helgen!

Igår blev det shopping med A. C ville inte följa med, han ville hellre vara med kompisar. Jag sa okej, för till honom skulle vi ändå bara köpa en tröja till jul och nyår. Finbyxor och cardigan har han redan.

Till A blev det desto mer. Två par skor, finbyxor och en cardigan. Så fina de kommer vara! Kläderna köpte jag på Zara. De har så fina barnkläder tycker jag. Det är inte för dagisanvändande direkt, men just finkläder har de massor!

Skorna tog lång tid. Det är en mycket bestämd herre, min minste grabb! Och har han bestämt sig för att något inte är bra, så är det så, går inte att rubba! Kängorna valde han själv, stövlarna kom vi till sist överens om. Haha, han är helt underbar alltså! ♥

FullSizeRender2 FullSizeRender1

Lite kvällsmat med A innan vi begav oss hemåt!

FullSizeRender

En mysig eftermiddag, om än något stressig på slutet. Jag somnade på soffan som en stock!

På fredag ska jag äntligen träffa mina fina vänner på aw. God mat, god dryck och en massa skratt och tjejsnack blir en perfekt början på helgen!

xoxo

3 thoughts on “Full rulle

  1. Låter som en härlig dag 😀
    Älskar zara, barnkläderna är så fina..
    Tur man inte har en flicka 😳😂

    Tycker jag kommit ur banan med träning.. Måste ta tag i de.

    Ses på fredag ❤️❤️❤️

    • Träningen är också lite sisådär för mig just nu. Men förhppningsvis blir det lättare om jag planerar. I kväll blir det yoga! Var ett tag sen, lär väl vara stel som en pinne! Men jag behöver lugnet nu!
      Kram ♥

Kommentera

