Dagar som flyger förbi

Jag försöker fånga dagen, leva i nuet, njuta av vardagen och allt det där! Men jag vet inte om jag hinner med riktigt. Dagarna flyger förbi i rasande fart och inför kommande månad är där en hel del som måste planeras, inhandlas, fixas och donas! Men visst är det kul också! Ett liv utan att det händer saker är ju inget särskilt roligt liv!

Jag är glad att julklapparna är inhandlade och betalda, för denna tiden av året innebär ju också stora utgifter. Och som om jag inte tyckte det var tillräckligt vad vi redan har, så bokade jag in en stor service på min bil veckan innan jul, haha! Men det är nödvändigt, även om det är sura pengar. Hatar att lägga pengar på bilar! Jaja, det är väl därför man jobbar och sparar och ibland går pengarna till mindre roliga saker.

Slutet på 2014 närmar sig och jag ser verkligen fram emot 2015. En massa kul är redan inbokat. I februari kommer mannens mamma, syster och systerdotter på besök. Som de brukar en gång om året. Det är kul att träffa dem och det blir alltid många skratt och en massa mat, hehe!

untitled

I maj åker jag till New York med min mamma och guuuuuud vad jag längtar till det! Sommarsemester är bokad till Spanien och Calella, en by strax utanför Barcelona! Det ska bli riktigt härligt! Så ja, det finns mycket att se fram emot.

Men just nu ser jag fram emot julen, ledighet, glögg, julmat, familjetid och nyårsfirande! Älskar denna tiden på året, om nu någon har missat det, ha!

Barnen förra julen ♥ Dags att shoppa nya finkläder till dem till denna julen! Får se vad det blir, men fina kommer de vara så klart!

IMG_4073[1]

xoxo

4 thoughts on “Dagar som flyger förbi

  1. Vad skönt att ha julklapparna färdiga.
    Jag har fixat en till mannen och det är allt än så länge. Dottern vill bara ha pengar då hon vill köpa ny mobil. Sonen vet inte vad han vill ha, samma visa som alltid ;).
    En hel del att se fram emot nästa år ser jag , vad skoj !!
    Kram

Kommentera

