Kärlek

Kärlek är det finaste vi har på denna jorden! Den kommer i så många olika skepnader, på så många olika sätt och finns mellan så många olika människor!

Kärleken till mina barn, ja, den går inte ens att beskriva. Är man inte förälder, så går den inte att förstå! Denna villkorslösa, enorma, himlastormande känsla som väller upp inom en när man tänker på sina barn!

Kärleken till min man! Inte lika villkorslös, haha! Lite mer komplicerad, men ändå, det är VI! Han och jag mot världen! For better or worse!

Kärleken till mina vänner! Nya och gamla! De få jag har valt att ha i mitt liv, de nya vännerna jag har funnit, de som har funnits där längre. Det är en annans slags kärlek, men ack så viktig och härlig och glädjefylld!

Kärleken till mina föräldrar! De som älskar mig villkorslöst och ställer upp i alla läge! Som alltid finns där, vad som än händer! Utan dem skulle jag inte vara den jag är!

Dessa fick jag av min fina vän igår ♥ Vet dock inte vad jag har gjort för att förtjäna det! Så himla fina pch passar perfekt i vårt hem! Kärlek!

IMG_8002

Igår lekte C med kompisar efter skolan och jag och A passade på att göra lite ärenden. C fick nya skor. Som den ungen sliter skor nuförtiden alltså! Dom andra åkte rakt i soptunnan!

FullSizeRender2

Sen handlade vi lite att fylla på kylen med. Den stora handlingen tar jag på lördag! Fick gjort en hel del igår och det kändes riktigt bra! Fördelen med att inte ha krav på sig och att vara ledig från måsten några dagar i veckan, är att när man väl tar tag i saker och får undan så känns det bara roligt och inte ett dugg jobbigt! Jag älskar ju att pyssla och greja hemma även om orken inte alltid finns!

En skön avslutning på kvällen! Jag, tänd brasa, en kopp kaffe och tv-serie! När mannen inte är hemma så gillar jag inte att sitta i källaren i det ”riktiga” tv-rummet i gillestugan! Jag är nojig, I know, men det känns så ensamt och långt ifrån barnen. Tramsigt kanske, men jag är som jag är! Så jag myste där uppe och det var såååå skönt!

FullSizeRender

Ha en fin torsdag!

xoxo

2 thoughts on “Kärlek

  1. Kommer ihåg en donna här som också slet ut skor på löpande band. Coola skulls :).
    VI har också källare med gillestuga, är inte så glad att sitta där nere själv heller om jag ska vara ärlig.
    Kram

  2. För att känna den kärlek till barnen behöver man nog ha egna.
    Den är obeskrivlig ❤️

    Du är fantastisk vän ❤️
    Ja skor behöver vi också köpa till våra. Än e de ju inte snö & behövs inte kängor än😉

    Ha en bra dag ❤️❤️❤️

Kommentera

