En enad front

Några lite ovanliga dagar har det varit denna vecka. Men också några lärorika dagar. C har gjort oss så otroligt stolta, han har visat att det hjälpte när vi pratade med honom den gången han hade ljugit för oss. Man blir stolt och så innerligt glad när man ser hur barnen växer med ansvar och mognar och faktiskt tar till sig de där viktiga diskussionerna man har då och då!

Så mitt hjärta är varmt och rofyllt och vi i familjen stod tillsammans i en enad front när vi som mest behövde det!

Morgonmys med mina två prinsar!

FullSizeRender1 FullSizeRender

Mannen är ju bortrest, men allt har flutit på och jag har lyckats med att både slappa och mysa med barnen och göra ärenden och hushållsarbete. Allt utan stress, allt i en bekväm rytm och jag känner mig så bra just nu!

En grej som inte känns så bra är att en vän mår dåligt. Och jag kan inte göra något för att hjälpa henne. Jag kan bara finnas där och lyssna, men det känns så fjuttigt! Jag skulle vilja göra mer! Hon är en av de fina själarna som vandrar här på jorden och hon ska inte behöva må så här.

Till dig, min fina, underbara, vackra vän:

De tuffa dagarna i livet, är det dagarna som lär dig att uppskatta de fina dagarna i livet,

När det känns mörkt och hopplöst, kom ihåg att det kommer inte vara för evigt,

Slut ögonen, blunda och andas och låt tankarna ta dig dit du mår bra,

Låt det svåra vara svårt, ge efter för känslorna som du bär,

Men låt inte en annan människa ta makten över dem

Du kommer fixa detta

Du är stark

Och kom alltid ihåg att familjen och dina vänner är din enade front, vi finns för DIG ♥

xoxo

2 thoughts on “En enad front

  1. Låter underbart att höra att de gav resultat 😀
    Ni är personer som hittar era lösningar & får de att funka 👍❤️

    Naw du får mina ögon att rinna & tåras av att läsa detta inlägg❤️Men du ska veta att bara du finns där & lyssnar betyder mkt.
    Så himla glad att jag träffat dej ❤️❤️❤️
    Love U ❤️❤️❤️

Kommentera

