Tack och lov!

Tack och lov för listor och en smartphone som kan hålla reda på mitt liv när det är för mycket i huvudet, annars skulle jag nog vara lost!

Tack och lov för fina vänner som är sig själv och som låter mig vara mig själv. Jag älskar er!

Tack och lov för att jag och min familj är friska och mår bra. Det är oroliga tider och mycket lidande i världen och jag kan inte låta bli att tänka på hur lyckligt lottade vi är!

Tack och lov för att jag har helt underbara föräldrar som alltid ställer upp! Ni är en förebild!

Tack och lov för choklad, glass och saltlakrits! Var länge sen jag åt något av det där, men ibland behövs det!

Tack och lov för kaffe!

Tack och lov för fredagar!

Alltså, denna helgen behövs, för mitt huvud är fullt av saker som måste fixas och saker jag vill göra! Kanske inga tidskrävande saker, men jag måste verkligen reda ut allt i mitt huvud och planera lite saker framöver. Men det är ju kul! Och på söndag bokar jag en resa med min mamma! Och det, är något alldeles speciellt extra kul!

Trevlig helg!

IMG_7825

xoxo

4 thoughts on “Tack och lov!

  1. Tacksam att få vara din vän ❤️
    Ja tack & lov för att de nu är helg.
    Hoppas ni för en mysig helg❤️
    Åh ja resan 😀så kul ni kommer få tillsammans 👍❤️😀

  2. Även om jag skriver in ex arbetspass i mobilen så skriver jag det i en vanlig kalender också ;)….kan inte riktigt släppa det där med penna och papper 😉
    Ha en fortsatt mysig helg

Kommentera

