Smider planer

Det är mycket som rör sig i mitt huvud just nu. Och det är bra saker. Negativa saker vill jag försöka att inte tänka på.

Jag smider planer. Framtidsplaner, kortsiktiga planer och drömmande planer. Visst är det roligt!

En helg har passerat som var väldigt lugn och skön för det mesta. Men oj vad svårt jag har att göra ingenting. Har känslan idag av att jag inte fått gjort ett skit i helgen och nä, den gillar jag inte. Men en massa mys med barnen och mannen har det blivit och det är ju faktiskt det allra viktigaste! ♥

Några bilder får det bli. Sen ska jag smida vidare på mina planer.

FullSizeRender1 FullSizeRender2 FullSizeRender3 FullSizeRender4 FullSizeRender5 FullSizeRender6 IMG_7819

IMG_7820

Ha en fin måndag mina vänner!

xoxo

4 thoughts on “Smider planer

  1. Låter som en underbar helg 👍😀
    Jag har jobbat hälften nu & bara 8 dagar kvar 😂👍
    Ha en underbar dag & hoppas du smider bra planer 😀❤️

    • Ja visst är det! Gillar lite höstfeeling inomhus, brukar dekorera från naturen, tycker det ger en sån mysig känsla!
      Och så hade jag en mysig em med barnen när vi plockade allt

Kommentera

