~Peace comes from within. Do not seek it without~

Ibland tänker jag att jag är knäpp. Alltså på riktigt. Att jag är konstig, att ingen annan är som jag, med mina konstiga tankar och idéer och nojor. Alla människor är unika sägs det ju, så givetvis kan ingen vara exakt som jag är, men ändå.

Nu ska jag skriva några saker om mig, så kanske ni förstår exakt hur knäpp jag faktiskt är.

– Jag funderar ofta på döden, och det skrämmer mig så mycket att jag mår illa, blir yr och svimfärdig. Allt som har med döden att göra får mig att vilja kräka rätt upp och ner. Jag måste tvinga mig själv att sluta tänka annars mår jag dåligt en lång tid efter.

– Jag är otroligt fascinerad av indianer, älskar indianfilmer och cowboyfilmer och allt sånt från den tiden. Jag älskar native american musik, deras ordspråk och deras utseende. Japp, ni läste rätt!

– Jag har sådan hårfobi att jag mår illa. I morse kräktes jag i vasken när jag hade fått ett hårstrå i munnen när jag borstade tänderna!

– Jag mår fysiskt dåligt av röra, när det är stökigt runt omkring mig och går alltid och plockar och lägger undan.

– Jag måste alltid borsta av smutsen under fötterna innan jag kan lägga mig i sängen, vilket gör att jag ibland, rätt ofta, har en liten smutshög bredvid min säng som jag måste ta bort på morgonen, haha! Knäpp, jag sa ju det.

Nu vågar jag inte säga mer för då kommer ni verkligen tro att jag behöver hjälp.

images2

Till något helt annat än mina knäppa nojor!

Igår hade vi en fin eftermiddag igen, jag och barnen. Vilken tur att vi var i skogen i tisdags, för igår regnade det igen. Men det gjorde inget, jag tycker det är mysigt! Vi gick till biblioteket och lämnade böcker och lånade nya, sen åkte vi och handlade och sen hem och tände brasa och åt soppa! Jag fick tränat och förberett allt för idag. Planering är verkligen a och o när jag är själv med barnen och det funkar bra!

Jag fick äntligen hoodien som jag beställde till A för ett tag sen. Fick tips om en sida på nätet där de gör svenska barnkläder på beställning, alltså de syr upp kläderna efter man har beställt och det är väldigt unika plagg som ingen annan har. Fick en rabattkod så jag fick 25%, inte dåligt! Kolla in hemsidan iELM !

Väldigt nöjd med denna! A blev jätteglad och den är väldigt mjuk och skön och välsydd! Just denna går inte att beställa längre, men det finns andra fina hoodies och kläder om någon är intresserad!

FullSizeRender1

Jag somnade ganska tidigt igår, vid 22, vilket är tidigt för mig. Men idag känner jag mig lite, lite bättre med mina snuva och jag tror det går på rätt håll. Dessa höstförkylningar kan vara såååå sega. Två veckor är det nu som jag går med snuva och hosta!

En vacker morgon med regnbåge (som inte riktigt syns på bilden).

FullSizeRender

Och vilken tur att jag var på bra humör och glad, när C bestämde sig för att vakna på allt-är-bara-fel-och-jag-hatar-min-lillebror-sidan idag! Haha, mammalivet! You gotta love it!

Detta citatet älskar jag och det passar så bra in på mig!

Ha en fin torsdag!

xoxo

images

2 thoughts on “~Peace comes from within. Do not seek it without~

  1. Tror vi alla är lite knäppa 😂
    Men tycker du är stark som berättar ❤️
    Åhhhh så snygg hoodie 👍förstår A blev glad.
    Tycker de e svårt med hoodie, vill ha fina & coola till våra 😂

    Hoppas ni haft en bra kväll ❤️

    • Oj har glöm svara på detta!
      Ja den hoodien var cool tyckte både jag och A. Tycker också det är svårt, vill ha det på ett speciellt sätt.
      Ha, kul du tycker jag är stark, jag har alltid svårt att berätta såna saker om mig själv, är övertygad om att jag är knäppast i världen!

Kommentera

