~It’s the character that’s the strongest that God gives the most challenges to~

Ett favoritcitat från en all time favorite movie! Return to me

Idag är det fredag! Hur bra är inte det! Och solen skiner. Jag har ännu inte övergett mina älskade ballerinaskor. Det är ännu behagligt på morgonen, i alla fall vid 8 när jag åker till jobbet, fast att vi är inne i oktober! Jag längtar dock till boots och stövlar, för det är så rackarns snyggt!

FullSizeRender

Någon typ av skitbasilusk har bosatt sig i min kropp. Har fått ont i halsen och känner mig förkyld. Jag är på benen och fungerar, men att vara helt frisk är ändå att föredra. Jag släckte lampan kl 21:15 igår, fast att jag hade kunnat vara vaken längre, i ett försök att ge kroppen mycket sömn! Hoppas det har hjälpt!

Nu längar jag efter helg och familjetid!

xoxo

Kommentera

