En weekend med extra allt!

Ja alltså, den här helgen kommer jag leva på länge! Vi har haft det så himla underbart! Det är en sådan helg man stoppar långt in i hjärtat och plockar fram i de grå stunderna och skrattar åt minnena!

Göteborg visade sig från sin bästa sida! Solen strålade och det var vårlikt väder! Kunde inte bett om mer!

FullSizeRender5

Bara att strosa på Kungsgatan och titta på folk var en upplevelse! Det märks att man bor i en liten stad när man chockas av diverse uppenbarelser, haha! Ja, skrattat har vi gjort i massor!

Inte minst när det var dags för relax och gott vin innan restaurangbesöket på kvällen. Chokladansiktsmask blev det! Snygga va!

FullSizeRender3

FullSizeRender4

Mycket god mat, dricka och fika har det blivit, som sig bör!

IMG_7623 IMG_7600FullSizeRender2FullSizeRender6

Scandic Crown var ett mysigt hotell med fräsch inredning. Det gillar jag! Otroligt sköna sängar, trots det kunde vi inte sova bra och var uppe tidigt. God frukostbuffé och gott kaffe! Mysig lobby, bar och restaurang där vi satt och tog en drink innan läggdags! Pratade om allt mellan himmel och jord och jag kände återigen en våg av tacksamhet för dessa fina tjejer som är mina vänner!

IMG_7592 FullSizeRender

Igår var det Gekås och Ullared som stod på schemat. Där har jag inte varit på ca 8 år och det har ju vuxit enormt sedan dess! En helt ny värld öppnar sig där inne med folk som inte har vett i kroppen, kundvagnar som blir stulna, kundvagnsparkeringar och så klart, en sportbar för män och pappor som har fått nog av shopping! Bra där!

Dock tror jag att jag håller mig till att besöka Ullared med mina väninnor. Och jag tror min man är mig evigt tacksam för det!

FullSizeRender8 IMG_7626

Fota kundvagnen sa mina väninnor, de som är rutinerade Ullaredsshoppare! Och akta så att folk inte snor grejer från din kundvagn för att de inte orkar hämta det själva. En smått chockad Annica var som en hök över kundvagnen. Dock lyckades jag ändå vimsa rundor efter den ett flertal gånger, haha! Ja jisses, hade kunnat spendera många tusen mer än jag gjorde, men någonstans måste man sluta. Bilen var fullproppad när vi åkte hem!

Hem till väntande män och barn! ♥ Skönt att veta att man var saknad!

Trött och mör i benen är jag idag. Men upprymd och fylld av vänskapskärlek!

Ja, jag tror bestämt att en årlig tradition har fötts!

xoxo

2 thoughts on “En weekend med extra allt!

Kommentera

