Underbara fredag!

Den där förbaskade förkylningen som envisades med att komma den här veckan, håller äntligen på att ge med sig. Och tur är ju det, för idag är det fredag och planerna för helgen vill jag ju för allt i världen inte missa!

Jobbigt har också varit att inte kunna vara nära barnen så som jag vill. Jag ville ju försöka undvika att smitta dem. Det där gosiga, mysiga, när man är nära, nära och pussas och pussas, ja, det har helt enkelt inte blivit de senaste dagarna. C är väl inte mycket för det där puss-goset, han gillar kramar och att bli kliad på ryggen, men jag och A, vi älskar att pussas och kramas och vara nära! Och jag har märkt att han saknar det lika mycket som jag! ♥

Så ikväll, förutom packning och lite annat smått och gott, så står det pussa, mysa och gosa på agendan! Familjetid helt enkelt! Åh, vad jag kommer saknar mina kids, men jag tycker ändå jag är värd en helg för mig själv, en övernattning på hotell med mina vänner. Och kidsen får ju kvalitetstid med pappa. Inte dumt det!

Så, nu har halva dagen gått, lunchrasten är över och sista sträckan ska klaras av innan jag kan dansa ut från kontoret, hämta hem glada (förhoppningsvis) kids, åka hem och laga gyros och njuta av fredagskänslan, som idag är blandad med förväntan och spänning över vad den här helgen ska erbjuda!

En selfie på det från kontoret, ja varför inte!

xoxo

FullSizeRender

Kommentera

