Trötthet och fredag

Att sitta i bilen på väg till jobbet och känna att hjärnan ännu inte är riktigt vaken, ja det är precis vad jag gjorde nyss. Var i god tid, men så väldigt, väldigt trött! Känslan av att om jag lägger huvudet på en kudde nu så somnar jag inom kort!

Är det för att det är fredag? Delvis antar jag. Men det är också för att jag har så svårt att komma i säng i tid på kvällarna. Trött under dagen och pigg på kvällen, det är min rytm nuförtiden. Inte bra när man jobbar heltid!

En tung dag ligger framför mig, men en desto roligare kväll väntar på mig med tjejmiddag, mat och rosévin! Längtar!

Igår blev det en PW igen med min vän. Vi har blivit riktigt bra på det där, att hitta tid, ge oss ut, njuta av sommarkvällarna och prata om livet! Härligt!

bild

Nä, klockan ringer in, dags att börja jobba. Försöker tänka positivt, men tyngden i mitt huvud känns överväldigande just nu. En kopp kaffe står framför mig, jag sneglar på papperhögen som väntar på mig. Dags att köra ett sista fredagsrace för att nå priset som väntar på andra sidan. Tjejmiddag och en helg med familjen! Och sovmorgon!

xoxo

Kommentera

