En underbar dag

Alltså, jag har så många fina människor runt omkring mig. Vilken dag jag hade igår! Jag blev uppvaktad från oväntade håll och jag blev rörd in i själen av att dessa fina människor tänkte på mig igår.

bild1 bild2 bild5

bild

På kvällen åkte vi in till stan, jag mannen och barnen, och åt en god middag, kollade fotboll och hade det hur mysigt som helst! Jag är så nöjd med min födelsedag, jag som inte ens brukar tycka det är kul att fylla år!

Barnen åt sorbé för första gången, det är inget vi brukar ha hemma så de hade aldrig provat, men det gick hem. I alla fall hos C 😉

bild3 bild4

Nu är det nya tag, för denna vecka är det fullt upp! Jag vill helst hinna träna några gånger, städa huset och inhandla allt inför midsommar. Det blir fest hos några vänner med knytkalas, så jag har redan börjat på mina listor, hehe!

En del saker hänger i luften just nu, saker som gör mig orolig, ofokuserad och trött. Men jag försöker att inte stressa upp mig, det som jag är så himla bra på. Det kommer ordna sig, det tror jag nog, men tålamod och att vänta är inte riktigt min grej i vissa lägen! Jag vill att problem ska lösa sig nu nu nu! Men, jag andas, tänker positivt och försöker inte dra ner mitt humör! Hoppas det funkar!

xoxo

6 thoughts on “En underbar dag

  1. Vad glad jag blir att du hade en så fin födelsedag! Underbart ♥

    Tänkte på en sak, om ni bestämmer er för att besöka Eskilstuna och parken Zoo i sommar, kan du väl höra av dig, om du vill, så kan vi kanske ta en kopp kaffe eller kanske ett glas vin tillsammans om vi är hemma och så…

    Vart jag för närgången nu?!? Säg till i så fall, jag tar inte illa upp 🙂

    Kram!

    • Tack vännen!
      Det gör jag väldigt gärna! Har själv tänkt tanken. Inte helt omöjligt att vi gör en liten roadtrip, har en tendens att vara väldigt spontana när det vill sig. Hoppas bara på att ni är hemma om vi har vägarna förbi!
      Stor kram!

Kommentera

