36

Ja, så många år fyller jag idag! Och i stället för att att tänka hur gammal jag har blivit, så tänker jag hur tacksam jag är att jag har fått vara med om ännu ett år med min fina familj och mina vänner! Allt handlar ju om inställning, eller hur 😉

En mycket lugn och skön helg ligger bakom oss. För mannens del har det varit väldigt mycket fotboll, men VM händer bara vart 4:e år, så jag klagar inte.

I fredags blev det lite shopping och sen kvällsmat i köpcentrat. Det blev skor till C. Igen. Alltså, det slits skor nu så det är helt otroligt! Tror bara det är en månad eller två sen han fick nya och de är redan sönder. Och det är inga skitskor liksom. Men så är det, så han fick två nya par denna gången.

bild3 bild4

Det känns som att jag har massor jag vill skriva om, men orden hittar inte ner till fingrarna. Hmm, det kommer säkert när det vill.

Midsommar på fredag! Längtar till sill, potatis, gräslök, gräddfil och jordgubbar med grädde! Mmmmm!

bild1

Så idag ska vi fira min födelsedag så klart, men först har jag äran att jobba denna soliga måndag!

xoxo

6 thoughts on “36

Kommentera

