Vad händer?

Inte mycket spännande för tillfället. Vardagen rullar på i maklig takt och jag försöker hitta min inspiration och energi, som tycks vara bortblåst för tillfället. Jag funderar mycket på det jag skrev i ett tidigare inlägg, om att sätta guldkant på vardagen och jag försöker verkligen det! Man ska inte underskatta vardagen, för det är ju den som är livet! Ingen sa det bättre än H.C Andersen!

bild2

Tänker mycket på kosten för tillfället och undviker socker så mycket det bara går. Jag mår inte bra av det, det vet jag, synd bara att det är SÅ GOTT! Inget socker på flera dagar nu och det känns riktigt bra! Men kan det också vara orsaken till att jag känner mig lite deppig och irriterad? Vem vet?

bild

Min kvällsmat igår. Mumsigt var det!

En PW med en fin vän blev det också. Vi kände inte alls för det, men vi tog oss ut i den grå kvällen med duggregnet som sällskap och gjorde en runda på 1 timme. Skönt!

Idag är det mycket som ska hinnas med efter jobbet och tankarna maler i mitt huvud om hur jag ska lägga upp planeringen! Behöver jag säga att det ska bli så skönt med en ledig dag på fredag, en extra dag på helgen att göra precis vad man vill och vara med familjen!

xoxo

2 thoughts on “Vad händer?

  1. Ibland hamnar man i obalans & de gäller bara att komma ur de.
    Ser mumsigt ut 😋
    Tack för en tung men trevlig PW igår & ses ikväll med.
    Härligt med ledighet 😀

Kommentera

