Ny vecka

Man tittar ut och ser att vinden har börjat ta i, molnen är regntunga och man letar efter motivationen att snöra på sig skorna och ge sig ut. Man gör det ändå, för att allt annat känns otänkbart. Tanken på att inte få komma ut gör kroppen rastlös och nervös. Jag måste!

Marken är blöt efter det ihärdiga regnandet tidigare under dagen och mördarsniglarna har letat sig fram och ligger överallt. Lungorna fylls av frisk luft, benen jobbar och musiken flödar i mina öron. Det är bara jag, vägen och mina tankar! Älskar det! Så jag gjorde det även igår, gav mig ut, gick i snabbt tempo och medan jag lade kilometrarna bakom mig och funderade på livet och allt mellan himmel och jord, så fylldes jag av ny energi och benen blev möra.

3 4

Måndag, ny vecka, nya möjligheter. Eller vad säger man? Vaknade otroligt trött, men på ganska bra humör. Nöjd med helgen. Fick målat väggen i köket och i entrén. 2-4 veckors leveranstid på möblerna blev mindre än en! De kommer på onsdag! Glad!

Den här veckan ska jag pröva något nytt. Hoppas jag! Får se hur det går! Nu lockar kaffedoften mig bort från datorn och tillbaka till verkligheten!

2 1

xoxo

2 thoughts on “Ny vecka

  1. Vad kul att möblerna kom tidigare 😀👍
    Får komma och kika när du är klar. De e kul att förnya & få uppfräschning 😀

    Vad duktig du är med träningen.
    Min vecka börjar ju bra😝jobb & Mattias jobbar kväll så möttes i dörren 😝😝😝
    Får väl ta crosstrainern ikväll här hemma😝

    Ha en fortsatt bra dag 💕

Kommentera

