All good things come to an end

Ja, så är det ju, allt måste ta slut förr eller senare! Men vilken underbar påsk det har varit! Strålande sol i dagarna två, idag lite sämre, men en underbar ljummen kväll och en promenad runt byn med familjen fick bli avslutningen på långhelgen! Vi har umgåtts, slappat, ätit för mycket, druckit goda drinkar, pratat, skrattat och blandat det hela med tjafs, gnäll och sådant som hör familjelivet till. Jag har läst ut en bok och börjat på en ny, jag har hunnit med att träna ett par gånger, fikat med en vän och barnen har lekt med kompisar och varit ute hela dagarna. Ja, det har varit SÅ HIMLA skönt att vara ledig!

Några favoritbilder från helgen. Påskafton spenderades hos mina föräldrar, tillsammans med min bror och hans familj och min svägerskas föräldrar. Riktigt trevligt hade vi!

IMG_5037[1] IMG_5034[1] IMG_5033[1] IMG_5035[1] IMG_5036[1] IMG_5067[1]

2 thoughts on “All good things come to an end

    • Ja det var en bra ledighet, fick dock inte gjort ett skit hemma kändes det som. Men det var ju lite tanken också, att slappa och ta det lugnt och njuta. Men ändå känner jag mig rastlös när jag inte får gjort nåt av mina ”måsten”. Knäpp är jag!

Kommentera

