Jobbig helg!

Jag börjar med att ta upp det positiva som har varit denna helg, för det är inte mycket. Shopping och lunch med fina vänner blev det i lördags. Tack och lov för dem ♥

I går kväll hade jag date med C och vi gick på bio och såg Rio 2. Mysigt! ♥ Vi den tiden på kvällen hade jag hunnit bli så känslomässigt urlakad av helgens händelser, att jag mest bara ville gråta för det var så underbart att umgås med min äldste son, bara han och jag! Känner fortfarande att jag har väldigt nära till tårarna!

En väldigt gosig, kramig, underbar och empatisk snart 5-åring var också till stor tröst när jag bröt ihop i helgen. Kom och kramade mig och sa att jag är världens bästa mamma och han älskar mig så mycket! ♥ Åh, älskade unge!!!

Jag ska väl inte tråka ut er med alla detaljer och turer som har varit denna helg, men väldigt mycket tjafs har det varit. Mellan mig och mannen, mellan mig och barnen, mellan mannen och barnen. Ja suck! Och även andra saker som inte bidrog till någon bra stämning!

Men nu försöker jag skaka av mig allt det känslomässiga och blicka framåt! Jag har en vecka med massor att göra, saker som ska planeras och fixas och sen vill jag bara njuta av 4 lediga dagar med familjen. Jag hoppas verkligen att vi kan hålla sams och ha det riktigt mysigt! Jag behöver verkligen det. Min oroliga själ söker trygghet just nu och den hittar jag i min underbara familj! Vi är inte perfekta och kommer inte alltid överens, men vi är vi och jag älskar oss! ♥♥♥

Tänk om det vore enkelt att leva efter denna principen! Så mycket oro jag skulle slippa då!

bild

6 thoughts on “Jobbig helg!

  1. Usch vad trist söta du. Det märkte jag inget av igår när vi hämtade vår vilding. Hoppas inte han skapade mer bråk när han var hos er?😳

  2. Tack för i lördags 😀gott & trevligt 😀
    Alla har vi sådana dagar 😩 tyvärr måste de nog ingå, för de är väl de perfekta förhållandet m.m eller?

    Ses snart 💕

Kommentera

