På väg mot helg

Ja faktiskt, jag kan nästan bara fokusera på helgen just nu. Denna veckan har varit så tung. Inte för att jag har haft mycket att göra, utan för jag har varit så in i helvetes nordens trött 😉 Igår somnade jag strax innan 22 och det händer typ aldrig. Det är sällan jag sover innan 23. Så idag vaknade jag strax innan klockan skulle ringa 06:00. Ska inte påstå att jag var pigg, men i alla fall inte lika stendöd som de andra dagarna.

Igår blev det lite nya skor till barnen och till mig. Lite att börja våren med. Jag köpte ju skor till C för ett tag sen, två par, men ett av paren gillade han inte efter en dag i skolan! Jahapp. Går inte att lämna tillbaka och slänger ju inte dem. De får stå där hemma och vänta på att lillebror kan ha dom. Jag beställde tunna mössor till A från Villervalla.

untitled2      untitled

Jag tyckte de var söta och har mycket färg, jag gillar det till våren!

Det var en mysig eftermiddag och kväll med shopping, kvällsmat och förstås American Spin Cream. Mannen var så där rolig, han hade ont i ryggen, så ja ni vet. Gick mest runt och ojade sig, men försökte engagera sig så gott det gick, det måste jag ändå säga 😉

bild1

bild3

bild2

Ikväll tar mannen barnen till simskolan och jag städar huset och gör fint i lugn och ro. Älskar att ha allt klart till helgen. Det har inte blivit någon träning denna veckan, men förkylningen har heller inte blivit värre, så till helgen är det träning igen som gäller. Skönt är att jag inte har tappat motivationen utan är sugen att börja igen! Måste ju se efter hälsan först!

Ja, det känns som en bra dag än så länge. Hoppas det håller i sig!

2 thoughts on “På väg mot helg

  1. Låter som en mysig kväll.

    Den glassen gillar våra med 😉
    Tror du inte tröttheten har med att tiden ändrades?
    De blir snart ljust på morgonen med & längre på kvällarna 😀
    Jag ser fram emot sommaren mkt.
    Älskar värmen & sol.

    Kram 💕

    • Jo det har säkert med tiden att göra. Barnen är också trötta.
      Ja nu längtar man efter värme! Kan knappt fatta att jag bodde på Teneriffa för några år sen och hade värme året om 😉. Då var det iofs skitjobbigt på sommaren. Alldeles för varmt. Men på vintern gick man i T-shirt. Men vi ångrar inte att vi flyttade. Vädret är inte allt.
      Kram på dig!

Kommentera

