Solig fredag!

Idag skiner solen åter! Men mitt humör var allt annat än soligt denna morgon! Fy fan rent ut sagt! Att bråka med mannen innan klockan är 07:00 är inget jag rekommenderar! Ett tråkigt tjafs som hängde kvar sen igår och fy vad det är trist att börja morgonen så. Men ja, vi är bara människor och även om vi sällan grälar så händer det ibland, det ska jag inte dölja!

Men vi redde ut det. Jag klarar inte av att gå omkring med den känslan en hel dag, som en bitter smak i munnen som man inte kan bli av med. Dessutom ska mannen köra långt idag och jag vill inte skiljas som ovänner.

Nä, jag måste vända humöret till det bättre och fokusera på att det är fredag och helgen ligger framför oss! Våra ”problem” kan nog anses som lyxproblem om man tänker efter. Man behöver perspektiv ibland!

Lånade en bild från google. Tyckte den var underbar. Får mig att tänka på möjligheter, lugn och fridfullhet!

highway-at-dawn-143-1920x1080

8 thoughts on “Solig fredag!

  1. Nej fy för att vara osams! Skönt att ni blev vänner igen ♥ klarar inte heller av att skiljas med något ouppklarat, det liksom gnager i en hela dagen. ..

    Stor kram!

  2. Jag kan inte heller fortsätta dagen om det började med gräl. Det mår jag så dåligt av. Problemet måste lösas! Tänk om något hemskt händer och vi grälade och inte blev sams! Fy vad hemskt!

    Kram på dig!

  3. Nä tjafs på morgonen kan förstöra hela dan.
    Å man ska absolut inte gå hemifrån och vara ovänner, tänk om nått skulle hända 😦
    Det var verkligen en fin bild du hittat
    Kram

Kommentera

