Unna sig lite

Vi körde vår tuffa sparmånad i februari, som jag skrev om här. Och som jag skrev var det en väldigt befriande känsla att helt enkelt låta bli att köpa något som jag visste var onödigt! Jag har även varit sparsam i mars, trots att vi hade släkt på besök och vi hittade på en hel del. Det som barnen fick var för pengar från farmor och faster och jag shoppade ingenting faktiskt!

Ja, man kan nog säga att jag fick mersmak på den där känslan att inte slösa. Även om jag älskar shopping! Så idag, när jag kände mig så där deppig och nerstämd, så kändes det helt rätt och väl unnat att beställa hem lite nytt från Victoria´s secret, eftersom jag är i stort behov av ny bodylotion bland annat.

bild

Älskar deras Body Mist! Man doftar rent och fräscht utan att använda parfym! Dessa fyra för 438 pix. Inte alls farligt tycker jag! Och väl unnat denna trötta mamman 😉

2 thoughts on “Unna sig lite

Kommentera

