Back to normal

Idag åkte de hem. Nu är huset åter vårt och det känns skönt. Visst är det kul att ha besök, men efter en vecka känns det också helt okej att vara själv igen. I en vecka har jag dukat upp finfrukost varje morgon efter C gick till skolan, lagat stor middag varje eftermiddag och diskat diskmaskinen två gånger om dagen. Man blir lite trött på det, men jag ska inte klaga. Jag har en väldigt generös svärmor och eftersom vi bara ses en gång om året blir det alltid lite extra när vi väl ses. Ungarna har blivit rejält bortskämda och ja, det har nog vi med 😉

IMG_4511[1]

Efter de åkte idag fick jag städat hela huset. Det är en fördel med stor plats när man har gäster, de fick ha hela gillestugan och kontorsrummet för sig själva och egen toalett osv, men desto jobbigare när man ska städa, haha! Men nu har vi hela helgen framför oss och det känns underbart!

Återkommer med lite roligare inlägg när jag har mer energi!

2 thoughts on “Back to normal

  1. Ni har ju varit som ett hotell. Kul med gäster & skönt att de blir ”normalt” igen.
    Hotellfrukost 😋

    Trevlig helg 💕

Kommentera

