Släkten är här

I fredags kom släkten. De kom ganska sent och jag var helt slut. Barnen kom i säng sent så igår blev det lång sovmorgon. Ja, för alla utom mig, för jag skulle till frissan! Sen blev det storhandling. Man behöver ju massor av mat när man har besök. Till frukost och middag och allt annat. Lite extra mys blir det ju varje kväll också. 😉

Idag har vi shoppat. Barnen ville genast ut och köpa nåt för pengarna de fick, så C fick sitt efterlängtade PS3 spel från nya Lego filmen och A köpte en radiostyrd polisbil. Han är tokig i polisbilar!

Nu blir det snart köttgryta och ikväll ska vi äta fruktsallad med vaniljsås. Mums!

IMG_4503[1]

En före och efter bild på en nyslingad och klippt Annica. Blir aldrig något radikalt när jag går till frissan, har alldeles för knepigt hår. Tunt och fint och självlockigt. Men jag blev nöjd. Bort med allt det slitna i topparna och nya fräscha slingor!

IMG_4508[1]

6 thoughts on “Släkten är här

  1. Så fint håret blev 😀alltid skönt att få de fixat😀

    Passa på att njuta massor & bara va😀
    Låter underbart med ledighet.
    Själv är jag bara ledig på torsdag 😝

    • Tack! Ja jag njuter faktiskt. Att inte ha några måsten förutom det vanliga med hushållet. Skönt!
      Ledig på torsdag är inte fy skam 😉

Kommentera

