Dessa sjukdomar

I mer än två veckor har någon form av sjuka cirkulerat hemma. Är det inte den ene så är det den andra. Jag har klarat mig relativt lindrigt och har varit så glad för det. Men i går smög det sig på mig, feber och halsont. Inte det värsta jag varit med om, men tillräckligt för att jag skulle tappa all energi och låg mer eller mindre hela dagen och slöade i sängen. Fick ett ryck en stund när jag mådde bra och tvättade sängkläder och städade gillestugan grundligt, drog fram soffan och höll på. På kvällen mådde jag sen lite bättre och nu på morgonen känner jag mig feberfri, men fortfarande ont i halsen.

Nu vill vi bara bli friska alltså! Tre helger på raken har blivit halvdana på grund av att någon varit sjuk. Så tråkigt alltså!

På fredag ska jag ha tjejemiddag för ett gäng pratglada brudar och jag vill verkligen vara på topp. Det ska ju förberedas en del och jag behöver energi denna veckan alltså!

Nog om tråkigheter. I fredags var det alla hjärtans dag och minsann, min man kom ihåg mig 😉 ♥

a

Och barnen hade pysslat så fint på dagis/skolan ♥♥

cDet gör en glad i ♥ och själ!

I lördags var vi på fest och då fick jag gosa med den här 4 månaders krabaten. Hur söt får man vara!!

b

Blev lite kass kvalitet på bilden, men ändå. Hur söööööt!! ♥

Nu tänker jag blicka framåt, ignorera min onda hals och jag bestämmer här och nu att hela familjen ska vara frisk nästa helg! Så det så!

Kram på er 😉

6 thoughts on “Dessa sjukdomar

Kommentera

