Tröttare än tröttast!

Det är jag idag! Har sovit SÅ HIMLA dåligt och jag känner mig nu helt mosig i huvudet och ögonlocken vill bara falla ihop.

Orolig som man är, så kunde jag inte somna igår förrän min man var tryggt hemma. Han hade flugit och skulle köra från flygplatsen hem i snöoväder. Han var hemma ca halv ett på natten och jag somnade väl någon gång vid ett. Vaknade igen kl 04 och trodde det var dags att gå upp. Somnade om, vaknade 05 och sen slutligen 06. Fy bubblan vad jag mår dåligt nu!

Kan inte kocentrera mig på något som helst. Har fikarast på jobbet och försöker hälla i mig ännu mer kaffe i hopp om att koffeinet ska pigga upp mig en liten liten smula.

Tur är att jag efter jobbet ska träffa två väninnor på fika i stan. Mannens tur att ta hand om barn och hem. Jag ska bara ta hand om mig!

Önskar just nu att jag var här, i min säng, med en stor starbuckskopp med kaffe ♥

kaffe

2 thoughts on “Tröttare än tröttast!

Kommentera

