Gott Nytt År!

Hur konstigt kändes det inte att gå till jobbet i morse efter så lång ledighet! Det var med en STOR kaffe som jag begav mig av, efter en natt med mycket dålig och lite sömn!

nyår

Nu har jag lunchrast och passar på att skicka iväg ett sista inlägg för detta året. Jag har en känsla av att jag inte kommer hinna tänka på bloggen i morgon 😉

Lite kort om ledigheten över julen. På julaftons kvällen så halkade min man nerför trappan till källaren och slog sig rejält. NEJ, han var inte full! Han är blåslagen, men klarade sig trots allt bra. Kunde gått betydligt värre, kunde skadat ryggen eller huvudet! Dock har han inte kunnat gå så bra, än mindre ha skor på sig på ena foten som är rejält stukad, så lite ensamt har det varit för mig, har fått göra allt själv och all rolig familjetid som var planerad utanför huset gick ju om intet.

Men men, jag är glad att han inte skadade sig allvarligare, så nu får vi rycka upp oss och ta nya tag!

I morgon är det nyårsafton och det blir fest hos oss! Ska bli hur mysigt som helst! ♥

Så, jag passar på att önska er alla Gott Nytt År! Hoppas 2014 blir ett bra år för alla!

Kram från mig till er!a1fe8-2013-04-22-2

6 thoughts on “Gott Nytt År!

  1. Skönt att det inte blev några allvarliga skador på maken din! Synd att ni inte kunde göra det ni planerat men hoppas att ni haft det bra ändå 🙂

    Gott nytt år vännen!

    Kram

Kommentera

