Girls night out

I fredags spenderade jag kvällen tillsammans med fyra riktigt härliga tjejer! Vi hade så himla roligt, massor av skratt och tjejsnack, god mat och dryck! En SÅ välbehövlig kväll för den här mamman!

Det är så härligt när man pratar med andra mammor, med barn i ungefär samma åldrar, och alla känner igen sig i syskonbråken, vardagsstressen och mammalivet 🙂

Något glas vin för mycket blev det nog för min del och min man tittade roat på mig när jag fnittrande försökte berätta för honom hur kul jag hade haft. 😉

Jag var ändå pigg och glad nästa dag, så det var inte så farligt trots allt. Resten av helgen tog vi det väldigt lugnt och var hemma mest. Lagade god mat, slappade, myste, barnen lekte med kompisar och mysbrallorna var på den mesta tiden. SÅ SKÖNT med avkoppling utan en massa måsten!

Dags för en ny vecka med nya tag! Monday monday…

untitled

4 thoughts on “Girls night out

Kommentera

