Regn, termokläder och en finne i pannan

Ja idag har regnet öst ner heeeeeela dagen lång. Vilket kan vara rätt mysigt iofs. När man sitter inomhus framför en tänd brasa med näsan i håret på en nybadad silkesmjuk pojke. Inte när man ska till och från jobbet och in och ut ur bilen för att lämna och hämta barn på olika ställen. Visst saknar jag när min man kan hjälpa mig att hämta barnen, men när man hämtar två glada underbaringar, då känns allt bättre! ♥

En envis jäkla finne har planterat sig i min panna också. Ilsket röd lyser den, trots att jag försöker maskera den med lite puder. Funkar så där…

finne

Hur som. Lite panik fick jag i går då jag insåg att termokläderna som jag var hundra på att A skulle kunna ha detta året, hade ett stort jäkla hål i brallorna. Ganska odugligt med ett hål i termokläder, så det blev till att klick klick klicka hem lite nytt till grabben så han slipper frysa i vinter. Det börjar bli riktigt kallt nu, dags för varmare kläder!

Så, bring it on Skåne! Vi är redo för vinter! (Men vänta gärna till julafton)

2 thoughts on “Regn, termokläder och en finne i pannan

Kommentera

