Torsdag igen

Nu är det torsdag igen! Hur hände det? Oavsett, det är massor på schemat idag, så jag laddar med frukost.

bild24

Mannen åkte iväg idag på en oplanerad lång resa uppåt landet. En potentiell ny kund, så då säger man inte nej. Men jag fick plötsligt häcken full efter jobbet. Huset är kaos, men det är ju i och för sig städdag, men jag hade ju liksom räknat med att ha mannen hemma.

Som tur är så har jag underbara föräldrar som ställer upp alltid, så efter jobbet kan jag lämna barnen hos dem där de får kvällsmat och blir bortskämda, medan jag städar hela huset i lugn och ro med hög musik 🙂

Det räddade min dag alltså! Så, det är mycket att göra idag, men först jobba och ha det lite lugnt och skönt 🙂

Snart är det helg igen mina vänner!

2 thoughts on “Torsdag igen

  1. Hej
    Ja det är faktiskt skönt att få städa när hemmet är tomt och musiken är på hög volym……Går liksom fortare då tycker jag.
    Ha en härlig helg

Kommentera

