Nu är jag här!

Ja, jag gjorde slag i saken och bytte portal. Och jag lyckades flytta med hela min blogg, vilket var hur enkelt som helst. Tänka sig! Att jag bytte portal har inte enbart att göra med att jag hade lite problem med blogger-appen, utan det är något jag har funderat på länge. Känslan av att vilja prova något nytt, ombyte förnöjer och allt det där!

Jag har ju inte förändrat mig helt, ganska lik design med samma foto osv, men jag älskar det fotot på mina barn! Jag har fortfarande mycket att lära om den nya portalen, så några förändringar på vägen kanske sker.

Så jag hoppas att ni ska trivas med att följa mig här och att alla ni fina läsare hänger med på min flytt!

Kram så länge!

6 thoughts on “Nu är jag här!

  1. Klart jag hänger med dig! Mig blir du inte av med så lätt 😉 jag läser och känner men jag är oförskämt dålig på att lämna kommentarer… förlåt mig för det!

    Stor kram!

    • Vad kul vännen! Jag hoppades så klart på det 🙂 Tycker du kommenterar så fint! Man kan inte alltid ha tid till allt. Men jag känner att vi verkligen ”funnit” varandra här i bloggvärlden!

      Kram tillbaks!

    • Tack! Ja, det känns kul med nytt! Busenkelt lät väldigt bra och det jag trodde skulle vara svårast, att importera min gamla blogg, var typ det lättaste av allt 🙂

      kram!

Kommentera

