När boken blir film, part II

För ett tag sen skrev jag det här inlägget.
Nu har det då blivit klart vilka som får rollerna i filmatiseringen av Femtio nyanser av honom.
 
 
Inte Ryan Gosling alltså! Måste säga att jag är besviken över det.
Jag är ju ett stort fan av Sons of Anarchy, jag menar att jag fullkomligt älskar den serien och jag vet inte hur jag ska kunna se Charlie Hunnam som något annant än Jax Teller?
 
Dakota Johnson hade jag inte ens hört talas om, haha! Vet ju att hon är dotter till kändisar och bla bla, men jag är inte direkt insatt i Hollywood.
Utseendemässigt, med det mörka håret (hon är väl blond annars) så passar hon bra in i den bilden jag hade i mitt huvud av Ana, när jag läste böckerna.
Hur hon är som skådis har jag ingen aning om.
 
Alltså, jag blev ju inte överväldigad av böckerna, som många blev, men de fångade mig ändå på något sätt. De lämnade ändå ett spår!
Så ja, jag kommer definitivt se filmen när den kommer nästa år!
 
 

2 thoughts on “När boken blir film, part II

Kommentera

