Slutet gott allting gott

Det blev en väldigt bra onsdag och inte lika stressig som jag tänkte.
Mycket tack vare min underbare man och att barnen tog med sitt bästa humör till mataffären.
 
Jag orkade dock inte köra och leta present till kalaset, så jag får bege mig ut på fredag.
Ingen färdiggrillad kyckling blev det heller, för när vi gick i affären så blev jag sjukt sugen på kinamat! Så jag köpte lövbiff och när vi kom hem lagade jag min favorit, biff med massor av lök. Och det ska vara starkt kryddat! Mums!
 
 
Men nu börjar tröttheten komma krypande. Klockan är kvart i tio och jag gissar att jag sussar gott inom en timme. Jag är ju gärna uppe till halv tolv-tolv, men gissar att drömmarna fångar mig tidigare än så ikväll.
 
Jag har snott åt mig lite saltlakrits från lördagsgodiset som vi handlade.
Godiset som jag strängt förbjöd barnen att ens titta åt innan helgen, hehe.
Det har sina fördelar med att vara vuxen 🙂
 
 

Kommentera

