Hokus pokus

Sommaren gör åter en visit i Skåne. Hela helgen har bjudit på otroligt fint väder.
Cirka 20 grader och solsken!
Igår eftermiddag gick jag en runda PW med bästa sällskapet!
 
 
Den här lille killen älskar att cykla, så vad passar bättre än att ta med honom på min PW.
Roligt med sällskap och man får verkligen gå fort för att hänga med i hans tempo kan jag säga.
Lite mer än 4 km, varav 2 km i stark motvind klarade han av. Tycker det är bra med de där små benen!
 
På förmiddagen var vi på bio. Min lille A och jag!
Hokus pokus Alfons Åberg!
En väldigt bra barnfilm och absolut sevärd med era små! I vår familj älskar vi ju Alfons Åberg, så det var givet att se den filmen!
Virriga mamman här hade dock köpt biljetter till fel dag på nätet, så när vi kom dit sa maskinen att jag inte hade några biljetter att hämta ut. När jag gick till kassan och de kollade mitt bioklubbkort, så sa de att jag hade köpt biljetter till lördagen i stället för söndagen! Ha!
Den snälla killen fixade det utan problem och utan extra kostnad så vi fick se filmen ändå.
Hokus pokus filiokus!
Tack SF!

Kommentera

