Att sakna är bra!

Min man kom hem igår kväll och sa då att han hade bokat av första dagen på sin resa, vilket betyder att vi får ha honom hemma idag och i morgon åker han bara iväg över dagen och är hemma igen på kvällen.
 
När han var i Liverpool på sin fotbollsresa, så hade vi begränsad kontakt. Han fick inte mina sms av nån anledning och jag hade fullt upp hemma och han hade fullt upp med roligheter, match och sightseeing på sin resa.
 
Vi kastade oss inte i varandras armar när han kom hem, jag skulle ljuga om jag påstod det, men det spratt till och pirrade i magtrakten när dörren öppnades och vi kunde ge varandra en stor kyss!
 
Jag har haft det så himla bra med barnen och han har haft en drömresa, total Liverpool-fan som han är, och det känns skönt att kunna göra saker på egen hand och sen återförenas som familj och berätta om allt vi har gjort!
 
När han ringde mig på jobbet strax innan lunch, så pirrade det till i magen igen när jag såg hans nummer på displayen!
Underbart att kunna känna så efter 10 år tillsammans!
10 år av både med och motgångar!
Älskar den mannen! En underbar pappa till våra barn och finns alltid där när jag behöver honom!
 
Idag ser jag fram emot lite me-time, vilket betyder en lång svettig PW all by myself efter jobbet, sen kommer jag hem med ny energi och kan ta hand om min familj! 
 
2 thoughts on “Att sakna är bra!

Kommentera

