Back on track

Latmasken i mig har fått sig en käftsmäll minsann!
Sedan jag skrev det inlägget har jag hunnit med flera yogapass och några rundor PW.
Och jag har en bra idé om hur jag vill fortsätta lägga upp min träning.
 
När man, som jag, har en man som reser mycket i jobbet och man har två barn att ta hand om, så är det svårt att ta sig ut ur huset för att träna. PW passar jag på att göra när mannen är hemma. Annars är det yoga som gäller och mina nya love-hate-övningar; lunges och squats (vet inte vad det heter på svenska)
 
Det kan jag enkelt göra hemma när A har lagt sig och det passar mig perfekt!
 
Det här med att förbjuda mig själv att äta vissa saker och att utesluta kolhydrater á la LCHF och annat skit, det funkar inte för mig! Det är bara att inse. Livet är för kort för att inte njuta av det som finns, men därmed inte sagt att man måste överäta. Vilket kanske har varit mitt problem litegrann.
Nä, äta av allt men äta måttligt och bara när jag är hungig, är det som gäller för mig.
 
Jag gör inte detta enbart för att gå ner i vikt, även om jag fortfarande har 5 graviditetskilon som sitter kvar (A är 4 år, så ni ser min poäng) och som jag vill bli av med, utan jag gör det också för att jag mår så mycket bättre i både kropp och själ av att träna!
 
Känns bra att vara back on track!
Vill ha massor av energi till att umgås med mina busungar ju!
 

2 thoughts on “Back on track

Kommentera

