Tystnad

Ja, jag veeeet. Det ekar tomt av inlägg här på bloggen för tillfället.
Men det är för att jag är alldeles för upptagen av att njuta av det underbara vädret tillsammans med min fina familj!
Idag jobbar jag, så då fick jag tillfälle på lunchrasten att snabbt knappa ihop detta lilla ”hej, här är jag, jag lever!”
 
Det är mycket på gång nu och bloggen hamnar lite åt sidan, men så får det vara tycker jag. Att leva livet är trots allt viktigare än att sitta och skriva om det!
 
Igår hade vi en underbar nationaldag, trots att mannen var i Stockholm. Jag och kidsen roddade dagen själva och endast en gång blev jag ovän med C 🙂
Han tyckte jag var en kass morsa som inte ställde mig och lagade lunch halv tio på förmiddagen!
Jodåsåatt!
 
Dagen bjöd oss på strålande sol och en lång cykeltur hann vi med bland annat!
Jag var så full av energi hela dagen att jag till sist tänkte ”när ska jag börja känna mig trött?”
Det var helt magiskt!
En jättebra dag!
 
 
6 thoughts on “Tystnad

Kommentera

