Shopping

Det är alltid lika kul att få ett paket med posten! Jag har klickat hem diverse saker inför semestern och nu börjar paketen anlända ett efter ett!
Det här fick jag hem idag!
 
Några nya tischor till C i härliga sommarfärger!
Alltid bra att ha!
 
 
Badshorts till C. Älskar dom och han tyckte också de var jättefina! Yey!

 
Bikini till mig och ja, vad ska jag säga. Den lär vara finare så här än  mig, men men!
Jag blev kär i färgerna på överdelen!

 
Och så nya somriga flippisar till mig! Älskar färgerna och de är supersköna!
Perfekta till stranden!


Kommentera

