Man är inte 20 längre

I dag är jag och kaffekoppen bästisar! Mer än vanligt.
Är så trött att jag känner mig bakis utan att ha druckit en droppe, det är ju inte riktigt rättvist tycker jag 😉
 
Men oj, vad häftigt det var igår i Malmö Arena och genrep av ESC semifinal 2!
Kul att se allt som händer runt omkring, som man inte får se på TV. Hur allt går till mellan nummerna osv.
Och så fick vi ju se Darin, som jag gillar skarpt, och Agnes.
Och alla andra artister så klart. Vi skulle ju heja lite extra på Grekland, med tanke på att vi är en halvgrekisk familj, men den låten gillade jag inget vidare måste jag säga!
 
Jag publicerar inga bilder idag, för jag är osäker på om man fick det. Dom sa ju specifikt att man fick fota men inte ge nåt till pressen och detta är förvisso inte pressen, men en öppen blogg, så jag väntar. De flesta bilder är ju dock av usel iphone kvalle tagna på långt håll, så ni missar inget!
 
Jag är verkligen nöjd med upplevelsen och det var jättekul att ha C med mig, även om han somnade i mitt knä efter ca 45 minuter. Även hans kompis somnade i sin mammas knä och de var så söta där de sov. Fråga mig inte hur de kunde sova i den höga ljudnivån där rytmen liksom dunkade i revbenen!
Haha, ungar alltså!
 
Hemma vid midnatt och sen tog det ett tag innan jag somnade, så ja, jag är inte piggast i Skåne idag om jag säger så. Märks att man inte är 20 längre!
 
Nä, slut på kaffepaus! I eftermiddag äter barnen kvällsmat hos mormor och morfar medan jag slappar på soffan där hemma en stund, om jag nu kan låta bli att plocka, fixa och dra fram dammsugaren!
 


8 thoughts on “Man är inte 20 längre

  1. Vilken härlig kväll det låter som att ni hade 🙂 Men jag känner igen den där tröttheten, om man inte får sina sömntimmar man är van vid så kommer bakiskänslan och skallebanket som ett brev på posten 😉 Låt nu bli dammsugaren ikväll och lägg upp fötterna på bordet och bara slappa lite, det är du säkert värd :)Kram!

  2. Morgon här i Minnesota, och kaffet kokar för fullt. Huvudet snurrar som om jag har festat hela natten, vilket jag alltså inte har gjort. Ha ha Ha en bra dag!Kram Marie

  3. Vad kul att ni har sett det live. Vi ska kolla på eurovision här hemma med goda vänner, utan barn! Det ska bli så himla mysigt! Jag får bara hoppas att barnen håller sig friska hela helgen!

  4. Nä jag är inget jättefan heller normalt, men att se det så här var faktiskt riktigt kul! Inte ofta det går i Sverige så man får passa på :)Kramar!

Kommentera

