Busy week!

Puh! Denna veckan har verkligen mycket på schemat!
Men visst är det skönt när saker ordnar upp sig! När man tar tag i saker man skjutit upp eller som känns jobbiga och sen löser allt sig! Och så älskar jag när man ringer till ställen där folk bara är sådär skittrevliga och hjälpsamma! Stor eloge till såna människor!
 
Lite roliga saker händer också så klart!
I morgon tar jag med mig C (Stor-busen) till Malmö och kollar på genrepet på semifinal 2 i Mellon!
Stort tack till en fin tjej som tänkte på oss när hon fick fribiljetter!
Så vi blir ett gäng som åker ner och jag tror det kommer bli riktigt kul!
 
På fredag kommer en vän på besök från Schweiz, så jag ska snabbt träffa henne på kvällen, hinner tyvärr inte mer för hon drar vidare till Göteborg och jag jobbar ju på dagen!
Men vi hinner ses en liten stund och catch up!
 
Ja, så lite nöje blandat med en massa måsten och ärenden får bli temat för denna veckan!
Lättad och glad känner jag mig just nu!
Hej o hå!
Bara att köra på!
 

2 thoughts on “Busy week!

Kommentera

