Vårglädje

Idag har jag varit så ruskigt effektiv. Eller så känns det bara så därför att jag har varit så ruskigt ineffektiv de senaste dagarna 🙂
Jag har hunnit med att vara på sjukhuset två gånger, jobbat, hämtat barnen, plockat undan och dammsugit, fixat mat och vikt tvätt. Och allt har jag gjort med glädje!
Solen har strålat hela dagen och trots allt som har hänt de senaste dagarna så kan jag äntligen andas ut och känna glädjen över att maj månad är här. Denna underbara månad!
Vi har även fått gjort tråkiga men nödvändiga saker, som att fylla i papper för mitt nya körkort, skrivit under papper på vårt huslån som skulle läggas om, skickat in mannens papper till skatteverket, som han måste göra varje månad på grund av att han jobbar utomlands. Och såna saker!
 
Jag fick min magnetröntgen, äntligen! Så nu är jag ytterligare en erfarenhet rikare,  det är så jag väljer att se på hela denna händelsen!
 
Jag har njutit av en supergod pastasallad, myst med min familj och allt har känts riktigt bra, för första gången på hela denna veckan!
I morgon är det fredag!
Need I say more!
 
 
Kommentera

