Tråkiga jag

Måndag. Ingen kul dag alltså! Har sovit alldeles för lite. Kan inte skylla på någon annan än mig själv.
Jo, möjligtvis skaparna av Mad Men, som gör att jag är besatt och sitter uppe halva natten.
 
Känner mig som världens tråkigaste och har dessutom inget vettigt att blogga om, men gör det ändå!
Helgen bjöd ju på så fint och härligt väder! 
Speciellt igår, då var det lugnt och skönt i luften på förmiddagen och vi njöt av en promenad i skogen, gatukökslunch ute i solen och lite handling. Barnen älskade det och jag och mannen gick runt och höll handen och kände oss förälskade. Fjantigt, jag vet! Men så var det 🙂
Väl hemma, så lekte Stor-busen med kompis hela eftermiddagen medan jag, mannen och Lill-busen slappade hemma. Sköööönt!
 

 

 
Ja, vi njöt verkligen i solen och tur var ju det, för i dag regnar det och är grått och ganska trist.
Förhoppningsvis ljusnar det under dagen!
 
Lördagsmorgonen var också härlig! Underbart att barnen kan leka ute redan vid halv tio och själv sitter man inne och njuter av lugnet och en kopp kaffe!
Aaahhhh, våren och sommaren!
 

 
Jag hoppas på att ha något mer intressant att komma med snart!
Lite lediga dagar väntar i maj. En långhelg på fyra dagar bland annat. Och vi har en överraskning planerad åt barnen, vilket alltid är kul!
 
 
 
7 thoughts on “Tråkiga jag

  1. Härligt att se så fina vårbilder :)Fin blogg du har, jag kikar in lite då och då men är alldeles för dålig på att kommentera…Stor kram och en härlig helg!

Kommentera

