Fartfull fredag och lakritsens dag

Oj vad det har gått i ett denna fredag!
Både med jobb och privatliv!
Mest för min man, som har rest runt i halva Skåne, samtidigt som han var tvungen att hämta Stor-busen tidigare på fritids så att han kom i tid till gympan 16:30! Sen fick han handla, hämta på gympan och skjutsa till kalas hos en klasskompis!
Jag tror Stor-busen kommer somna gott i kväll 😉
Ja, mannen också för den delen!

 

Efter god fredagsmiddag med kyckling, pommes, sallad och tzatziki, ska jag nu mysa med Lill-busen och pussa honom tills han kiknar av skratt, fixa och dona här hemma lite och sen när bägge barnen är hemma och i säng, ska jag köra ett svettigt, jobbigt men grymt roligt yogapass!
Sen har jag och mannen tänkt börja se Breaking Bad. Har hört mycket gott om den, så vi måste ju bara sen den liksom!
Har ni sett den?
Åh, det är så många serier jag följer för tillfället. Älskar tv-serier!
Mina favoriter som jag följer just nu är Nashville, Revenge, Greys Anatomy(så klart), Army Wives och Mad Men. Väntar som en galning på att säsong 6 av Sons of Anarchy ska börja visas, men det blir nog inte förrän till hösten.
Hur som helst!
Idag är det lakritsens dag, vilket betyder att en lakritsälskare som jag får äta några extra bitar bara för att! Tackar för det!
Ja, det känns som en perfekt fredag och helgen väntar på oss!
I morgon ska vi ha Lill-kusinen över på lekträff med barnen på förmiddagen.
En tvååring, en fyraåring och en sjuåring.
Kommer bli livat men jättekul!
Dom leker så fint ihop, kusinerna! ❤
Så nu, mys med Lill-busen. Sen, en skivad mango och tv-serie med mannen!
Och lite lakrits!
Trevlig helg!
2 thoughts on “Fartfull fredag och lakritsens dag

  1. Härlig fredag ni haft!Mmm lakritis är oxå min stora favvo! Synd att jag inte äter godis just nu, eller kanske bra för annars hade jag förmodligen satt i mej en hel påse med mina favoriter;-)Kram i massor K

Kommentera

