Bättre… eller?

Igår stannade jag faktiskt hemma från jobbet. Och det var tur det, för jag låg i feberfrossa till klockan tre på eftermiddagen. Då började det äntligen kännas bättre.
Idag ska jag jobba. Jag känner mig dock svag i hela kroppen och har fruktansvärt ont i både magen och ryggen, förmodligen på grund av att jag sov så mycket och åt för lite igår. Just idag är jag väldigt tacksam för att jag har ett jobb där jag sitter ner, annars vet jag inte hur det skulle gå 🙂
 
Och en sak som är säker, är att jag har en ganska fantastisk man! Han jobbade hemifrån igår, men tog samtidigt hand om Stor-busen, som var hemma från skolan, tandläkarbesök, matlagning och allt! Och hela tiden sa han bara åt mig att vila och inte bry mig om något annat än att bli bättre! Trots att han själv var superstressad emellanåt för att hinna både jobb och det andra!
Åh, älskar den mannen alltså!
 
Så nu, dags för jobb!
Men mitt humör blir inte mycket bättre än så här.
 
 
 

Kommentera

