Fullbokad vecka

Denna veckan har vi lyckats fått sjukt många saker inbokade, många dagtid, så jag är enormt tacksam att mannen jobbar hemifrån denna veckan och inte reser.
Det är allt ifrån tandläkarbesök med barnen till parabolinstallation och föräldramöten.
 
En rolig sak är att jag ska til frissan i eftermiddag! Tjohej!
Kolla in utväxten liksom!
Det ska slingas och klippas och i två timmar ska jag bara njuta av att någon pillar mig i håret och läsa skvallerblaskor och dricka kaffe!
Love it!
 
 
Blåser storm gör det ute! Nämnde jag att jag HATAR blåst!!!
Ibland kan jag verkligen sakna att bo på Teneriffa, där man gick i t-shirt på vintern!
Men så tänker jag på kackerlackorna och nej, dem saknar jag INTE!!
 
Hur som helst!
Några bilder på mina barn när dom var små.
Dessa är det första jag ser varje morgon när jag vaknar!
Älskade ungar!
 
 
 
Ha en bra måndag!
 
 

Kommentera

