Vårkänslor?

Igår hade jag nästan vårkänslor trots att det var ganska kallt.
Solen sken och man hade solbrillor på sig.
Idag? Not so much!
 
Vaknade till ett kritvitt Skånelandskap och snöyra!
INTE okej!

 

Men tja, man är väl inte svensk om man inte klagar på vädret ;-)
Fast idag tänker jag mest på min älskade man som ska köra bil.
Slår ju aldrig fel att det är skitdåligt väder när han är ute och kör.
Så jag kommer nog inte vara riktigt lugn förrän han är tryggt hemma senare ikväll!

Snart ska jag bege mig ut igen för att hämta Stor-busen hos kompis, brrrrrrrr!
Men nu, laga pytt i panna på rester och tända en brasa!

Kramen 

 
Kommentera

