När det är onsdagskväll

Idag har det varit upp och ner och hit och dit.
Dagen började jättebra med snälla busar i morse och vi kom iväg i god tid, ingen stress och inget tjafs. 
Sen blev det skit.
Och sen blev det lite skit till.
Ska inte tråka ut er med detaljer, men jag blev ur balans och kände mig eländig.
Hämtade en stensur Stor-buse. Lagom kul liksom.
Dessa humörsvängningar som en sjuåring kan ha, får den värsta pms-kärringen att likna Askungen. 
Hur som helst. Man har ju lärt sig ett och annat knep för att få honom på bra humör igen, så när han äntligen skrattade och var glad igen blev eftermiddagen bättre. 
Det blev pannkakor till kvällsmat eftersom Stor-busen ska på utflykt med fritids i morgon och behöver matsäck! Perfekt!

Min hjälpreda. Lillfisen. 

 
Det tog sin lilla tid med pannkisarna, men barnen äääälskar dom!
 
Nu har Lill-busen lagt sig och jag gjorde en smörgås till mig själv med philadelphiaost, rökt lax och rödlök!
Nom nom nom! Såååååå gott är det!
 
Nu ska jag mysa med Stor-busen och sen göra ett nytt fösök på filmkväll!
Vi får väl se hur det går!
 
Ha en trevlig lillördag!
Kramen
2 thoughts on “När det är onsdagskväll

  1. Hej, jag slumpade in på din blogg och har följ den ett tag men aldrig kommenterat.Kan du inte berätta lite mer om dig själv? Hur träffade du din man osv? *Nyfiken*Hälsningar Sara

  2. Sara, you made my day! Vad kul att du läser min blogg och ännu roligare att du kommenterar. Håll utkik efter ett inlägg. Jag ska berätta lite om mig själv jag lovar! Ha det bäst!

Kommentera

