När man har måndagsångest

Måndagsångest deluxe!
Ja, det kan man säga! Jag är fortfarande så trött, så trött. Jag har inte hunnit återhämta mig efter föregående vecka.
Hela kroppen är liksom matt och slö och hjärnan går på halvfart.
Men, några koppar kaffe så här på morgonkvisten och jag ska nog kunna kicka igång denna måndagen på ett bra sätt trots allt.
Jag har ett berg av papper som väntar på kontoret, så det är bara till att kavla upp ärmarna och sätta igång!
 
I lördags efter att släkten hade åkt, så slängde vi oss på soffan till Mellon och slöglodde på alla skitkassa låtar och åt lite gott!
 
 
Nä, dags för jobb!
Skriver mer en annan gång!
 
Ha en bra dag!
Kramen
Kommentera

